Kızlar gebelik testi yaptım kirmizi tek çizgi çıktı diğer tarafında beyaz olması gerekiyor ya cizgi şeklinde değilde dağınık kirmizi leke gibi bisey çıktı testi açtım testinde bitiş yerinde bi kirmizi cizgi gibi bisey daha var sizce nasıl foto atamadım yüklemeyi bilmiyorum tarif ederseniz foto atacağım lütfen bakın bi