Dy_55 23+4 günlük bebeğim 18+5 te net hissetmeye başlamıştım günden güne hareketleri arttı baya bu hafta sert hareketlerini hissediyordum hareketlerinden uyandım oluyordu ozellikle uyuyunca hareket ediyor karnimda disarsan bakılınca bir dalgalanma oluyor falan ama dün geceden bu saate kadr minik bir hareket bile hissetmedim normal bu bu haftalarda?
mystery00 Dy_55 Bende 23+5 imm bendede oluyo geçenlerde sormuştum buraya hatta korkup 2 gün hareket hissetmrmiştim buraya yazdığım gün hareket etmeye başlamıştı 😃 bi sıkıntı yoktur inşallah biri bana nescafe içip soluna yat hareketlenir demişti dene istersen bii
svncgldgn Dy_55 ben de 16.haftdan ve hissediyorum 25+2 yiz bazen 2 gün hreket etmiyor bazen delice karnıma tekme yumruk girişiyor bebeğim bugün çılgınca vuruyor mesela dün hiç hareket etmiyordu bu sabahta sanırım hıçkırık tuttu bebeğimi böyle vurma değil ama küçük küçük seyirmeler oldu uzun süre komikti 🤣🤭
NewbieMommy Dy_55 böyle korkularınız olduğunda sağlık ocağı yakınınızdaysa eğer randevu almadan ebenize gidip kalp atışlarını dinleyebilirsiniz. 🌸
Selcan3 Dy_55 Canım tatlı birsey yiyip soluna yatıp 20 dakikada 2 tekme atması yeterli denedin mi bunu bende 33.haftadayim bazen bendede oluyor korkuyorum bunu deniyorum etkili oluyor .
Dy_55 mystery00 valla deniyeyim sabahları uyandıran tekmesi şuan yok benim gibi uykucu sanırım ama yinede endişe duydum
mystery00 Dy_55 bu haftalarda düzensiz olurmuş ama uzun süre hissetmezsen içini rahatlatmak için bi doktora gidebilirsin💖
Dy_55 svncgldgn bende günden güne artıyordu hareketi bu hafta zaten aşırı enerjikti erkende hissetmemiştim ne zaman hastane gitsem ultrasondan eli yanağında uyuyor. Geceleri minikte olsa hareketi vardı bu kez yok iki gün öncede baya hareketliydi uyandım uykudan sanki içinde takla atio dedim nazar ettim galiba dün 11 den sonra hissetmedim
Aysnrclk Bende de öyle olmuştu korkmayın bence düzensiz oluyor çünkü eğer üçünüz rahatlayacaksa sağlık ocağına gidip kalp atışını dinleyebilirsiniz doopler ile doktoruma sorduğumda yemek ye sonra şekerli bir şeyler yiyip sol yan yat demişti ve işe yarıyor gerçekten 🩷
Dy_55 Aysnrclk evet çikolata yedim Nescafe içtim vurmaya başladı ama bugün daha sessiz tembelli tuttu beyefendinin 🥰
Dy_55 mystery00 kahve ve çikolatayi tükettim minik bir his oldu karnimda ilk içtimde emin olamadkm kahveden 20 dk sonra hareket oldu bugün üşengeç beyefendi hareketleri az
evas08 Ben 33+2 haftalık hamileyim, bebek büyümesine rağmen bir gün boyunca hiç hissetmediğim oluyor. Doktorum aslında hareket ettiğini ama benim karın yapımdan dolayı hissedemediğimi söyledi. Bazen çok endişeleniyorum, umarım hep hareketli olurlar. 🌸
Dy_55 evas08 bu aralar çok hissediyorum hareketli bugün olmayınca korktum neyseki hareketlendi stresli iş bu gebelik bebeğim öldü diyenler de olunca insan başına gelsin istemio
Cns62033 Ben neredeyse her hafta acildeyim yada saglık ocagında.vazen duruyor.cok yoruldugunda üzüldüğünde felan o ara sen pek hissetmiyorsun ama o kımıl kımıl içerde.bi kere tam nst bagladılar ona tekme attı bi kerede doktor ultrasonu dayadı tam o anda attı hastane ye gidince baslıyor bende deli oluyorum gaz varsa agrın varsa da hissetmiyorsun
Dy_55 Cns62033 genelde stresli iken misafir varsa dik oturmuşsam basıyor tekmeyi stresli oldumda aşırı hareket edince sakinlesme çalışıyorum kiii o rahatsız olmasın. 21 haftalıkken detaylı ultrasona girdim hiç hareketi yoktu yine merak ettim hastane gidiodum zaten doktor baktı elleri yanak altında bı uyuyor mışıl mışıl doktor biraz karnımı saladi belki düz döner diye yan poz vermiş keyfi yerinde bunun dedi gram hareket etmedi ya 20 dk ultrasonda kaldim bide pozisyonu dahi degismedi sonra eşim sana çekmiş uykuya düşkün dedi 😅 ama bu hafta ise acaip derin hissediyorum hareketlerini gece mutlaka hissederim belki yorgundum ondan hisetmedim ama şimdi hareket ediyor çok şükür 🥰 gün boyu kontrol ediom endişeleniom bişey olmasın die annesi onu çok çok seviyor ❤️
Aysnrclk Dy_55 uyuyor demek ki annesi uyusun da büyüsün diye boşuna dememişler dağlcakla hayırla kolaylıkla gelsin zamanımda İnşAllah 🌸🤲