Beyzanrrr Normal doğum sonrası dikislerinize ne kullandınız ne iyi geldi anneler 10 gün oldum doğum yapali doktorum krem vs bişi yazmadı ben kantoran yağı kullandim
Hazalaskin Beyzanrrr bana krem yazdı iz kalmasın diye bide fisfisli dezenfektan gibi bişey onu sikip kurulayip kremi sürdüm o krem ağrısını da kesiyordu ama ismini hatırlamıyorum devlet karşılamıyor ücretli almıştım baya da pahalı bı kremdi öyle hatırlıyorum
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Beyzanrrr madacasol ve kantaron yağı kullanmıştım dönüşümlü doktorum 10 gün sonra başla demişti zaten 2 tane dikişim vardı o yüzden baya hızlı iyileşti iz vs de kalmadı
LamiyaCetinkaya Beyzanrrr Ben sadece sık sık ılık suyla yıkayıp nazikçe kuruladım, kısa sürede de iyileşmişti diye hatırlıyorum 3 sene oldu. Kantaron yağını hemoroid için çok duydum ama bilmiyorum dikişlerin iyileşmesini geciktirir mi hızlandırır mı
ozgecemre06 Banada bişey vermediler ama batikon falan sürmen iyi oluyomus kuru tutman temiz tutman lazımmıs. Benımde 25 gün oldu biraz daha iyiyim nasıl dikişlerinn ben 20 gün kendime gelememiştimm
ozgecemre06 Beyzanrrr sezeryan hemen ayaklanıyo valla ben normal doğumun hiçbi artısını görmedim Sancısı yanımda kar kaldı 🙄 cok sıkıntılıydı benımki yaa hala etkisindeyim
Beyzanrrr ozgecemre06 yok ben iyiki diyorum hep istediğim di bnm o duyguyu yaşamak şükür iyiyim ama dikişlerim çok okdr
LamiyaCetinkaya ozgecemre06 Ben bir fark hissetmiyorum şuan, hatta ilk birkaç ilişkide çok zorlanmıştım darlıktan dolayı