gata 36 yaşındayım. 20 yıl sigara içtim günde 10-15 tane. Tüp bebekle hamile kaldım bu ay. 5+3 günlüğüm. Transferden önce yarım yarım günde 2 tane içiyordum. Transferden sonra kestim. Kafamda da bitirdim. Doğumdan sonra da icmeyecegim. Seneler sonra binbir zorlukla bulduğum bebeğimi zehirlemek istemiyorum. Motivasyonum bu oldu.