20+5 yani 5 aylık hamileyim 53 kiloyla hamile kaldım şu an 58 kiloyum aynaya bakınca sadece göbeğim şişmiş gibi görünüyor onun haricinde başka yerlerden çok kilo almadım. Bakınca zayıfım ama tartıda fazlayım. Bu durumu yaşayan var mı? Siz kaç kilo aldınız?