Arkadaşlar dün alttan muayene oldum muayeneden sonra kan geldi biraz doktorum normal olduğunu söyledi ama kanama akşama kadar devam etti adet kanaması şeklinde şimdi de sabahtan beri kahverengi lekelenme oluyor ağrım yok ama sizce doğum belirtisi midir bu kanama çünkü kesilmedi dünden beri