Tazeanneadayii Hanımlar merhaba 14 haftalık gebeyim. Yavaş yavaş alışveriş yapmak istiyorum fakat ne alacağımı bilmiyorum. Bebeğim haziran ayında doğacak inşallah. Yani o ayda doğan bebek kısa kollu giyinebilir mi mesela. Yada uzun kollu şeyler mi almalıyım. Lütfen fikir verin
Mmerwe Tazeanneadayii bende 14. Haftayı bitirdim daha hiçbirşey almadım 6. Aydan itibaren başlarım benimki de Allah nasip ederse Haziran da doğacak
Ezogelin Kisa kollu giyer cok rahat canim ama yine de aksam serin olma ihtimaline karsi az da olsa uzun kollu ince yelek hirka falan da almanda fayda var..