-ilknur-12 3 aydır bi insan bi gribi atlatamaz mı , ilk gebeliğimde 2 defa covid oldum bukadar beni süründürmedi ya , geçmiyor yemediğim serum içmediğim antibiyotik kalmadı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Yenianne7 -ilknur-12 Ah canım benim çok geçmiş olsun çok iyi anlıyorum yani sinir bozucu birşey evet. Doktor ne diyor yani çok uzun sürmüş insan vücudu nasıl dayansın buna
-ilknur-12 Yenianne7 ya antibiyotik veriyor ama zerre daydası yok burun tıkalı ağızdan nefes al bu çok garip illet birşey yapışmış gitmiyor canımızdan
Yenianne7 -ilknur-12 Allah güç kuvvet versin ben de oldum tam 3 hafta sürdü ama gerçekten illet birşey iyi olacağına insan daha da kötülüyor antibiyotik içtim de geçti şimdi çok korkuyorum tekrar olmaktan
Aynur_41 Ekimden bu zamana 3. Hastalıgım gripim yine sarımsak süt kaynatıp ıcıyorum zencefilli çay yapıyorum bunlar hafıflettı deneyın isterseniz doktorunuza sorarak ilaç içemiyoruz malum hamileyken pekmezlerden yiyorum bende öksürükte vardı azaldı çok şükür geçmiş olsun