Mira_ll13 Sabaha karşı suyum geldi ıslandı altım yataga baktim ciş olsa sararırdı normal su gibi hafif akıntı kokuyo suyu gelen hanimlarr kokusu varmiydii nasildii sizin nasil anladiniz???
ayse__ Mira_ll13 benim bi anda hepsi gelmişti o yüzden su olduğu net anlaşılıyordu Suyun bir kere mi geldi yoksa ara ara gelmeye devam ediyor mu ben sanki burda okuduğumda ara ara az olmayacak şekilde gelmesi gerekiyor diye okumuştum
ayse__ Mira_ll13 eğer geliyorsa eczane de bi kağıt satılıyordu adını bilmiyorum yada ped gibi bişey sanırım onu koyduğunuzda gelen sıvının su mu yoksa idrar mı olduğunu anlayabiliyormuşsunıx googleden bi araştırın en iyisi
Mira_ll13 snowglobe özell takipliii degilim devlet doktorunumu ariycam yüzumuze bakmiyolar esim sabah vardiyasindaydi birazdan gelicek o zaman gidicez acile icimde kuşku kalmasin diye tecrubeli hanimlara soruyorum
ravzae Mira_ll13 acile gidin orada zaten kadın doğumdan daha hızlı sonuca varılıyor açılmanız falan varmı bakarken en azından duruma göre yatışınız verilir
Elisaaikraaa Mira_ll13 Kaç haftalıksın canım su olduğunu bildiğim kadarıyla ara ara gelmeye devam ediyomuş ama sen her ihtimale karşı doktora gözük.
Mira_ll13 Elisaaikraaa 39+2 haftaligim canim gece 5 gibi su akti hemen uyandim su gibi vajinal koku gibi degisik ama çiş degil ıslandı baya daha da akmadı