Kızlar, en son 5 Ocak da adet oldum. Sonra yumurtlama günüm de dahil diğer günleri değerlendirdik, sonra ki bat günüm 1 Şubat’tı. Ama ben 29 Ocak da tekrar adet oldum.. Bugün 3. günüm adet günümde.. Yani döllenmeden sonra son kez adet olan var mı aranızda ya da gebe değil miyim 🥺 umudum hala var gibi ama nasip tabii..