Arzuss1 Kızlar 14 gün süreyi hesaplamak için yumurtlama günleri mi önemli çatlamayı gördüğümüz gün mü hangisinin üzerine 14 gün saymalıyız
Aleve Arzuss1 canım trendoyoldan innovita 30 li alacaksın adetin bittikten beş gün sonra yapmaya başlayacaksın kesin çözümü o
Tazeanne68 Arzuss1 herkes aynı zamanda yumurtlamiyor her ay yumurtlama olmayadabiliyor bence ovulasyon testi kullanın yada gün aşırı 2 günde bir şeklinde iliski deneyin adetten sonra
mrp2023 Arzuss1 bence hiç zaman olarak kendini sıkma adet gecikmesi yaşayınca test yap öncesinde yapıyoruz negatif çıkıyor üzülüyoruz
mrp2023 Arzuss1 4 aydır bende istiyorum ama hep hüsran ondan dedim moralde bozmamak gerekiyor, banada zaman geçmiyor ama bu sefer gebelik testi almadım son günler alıcam eğer evde olursa hep yapasım geliyor 😅
Arzuss1 mrp2023 benimde 3. Ay son 2 seferdir ovülasyon testi kullanıyorum hayırlısı ile ikimizde güzel haberler alalım inşallah😍
Mercan_35 Aleve hayır adet bitiminden hemen sonra başlanması gerekiyor çünkü erken yumurtlama adet ertesi hemen olabiliyor arkadaşlar
Busuyil Aleve 5 günü beklemesin bence, benim bu ay reglim bittikten 3 gün sonra yumurtlama oldu, regl biter bitmez başlanması daha iyi bence
Ecem0635 Arzuss1 canım ben ovulasyon testi kullandım çünkü herkesin 14. Gün olmayabiliyor benim adetim 3 ünde başladı 7 sinde bitti 15 inde catlamam oldu 27 sinde gebelik testim pozitif çıktı
Kedicik27 Kizlar testte aksam saat 17.:00 da yumurtlama gorup,ertesi gun sabah 10.00 civari iliski olmussa yumurtlama gunu kacmis olur mu 🥺
Gecemavi Kedicik27 kaçmaz yani şöyle birşey var yumurta 36 saat canli kalabiliyor 3gun ilişki bundan diyorlar şans meselesi artık Yumurtlama gününden itibaren 3gun onemli Ayrıca ertesi gün test yaptinmi catladigini gördün mü ?
Gecemavi Arzuss1 yumurtlama gününden itibaren 13gun teste gördüm ama net olsun diye 17gun yapın diyorlar
Solmaz-Papatya Arzuss1 canım çatlamadan başlıyoruz çünkü yumurta çatlayınca döllenir onun için çatlama günü her zaman değerlendirin ondan öncesini de sonrasınıda değerlendirin ne olur ne olmaz yani🤣