Kızlar 34 haftalık hamileyim. Yaklaşık 2 aydır bitmeyen bir öksürük geniz akıntısı ve bunlara bağlı gelişen kaburga ağrısı var. Sağ ve sol, ön ve arka bütün kaburgalarım acıyor, oturup kalkamıyorum yatıp uyuyamıyorum. Öksürürken resmen ölüp tekrar diriliyorum o kadar canım acıyor ki. Bu durumu yaşayan oldu mu evde ne yapabilirim geçmesi ya fa hafiflemesi için? Randevu aldım hastaneye ama daha 1 hafta var o zamana kadar nasıl azaltabilirim acıyı?