Duyguveminigi ben de Tülay hanıma gidiyorum çevremde ki çoğu kişide onun hastası ben çok memnunum çok ilgili tatlı anlayışlı benim mecburi sezaryen olacağı için bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum, bu arada gece nöbetçi doktorları suratsız değişik yani bi gece gitmek zorunda kaldım pişman oldum o derece