Arkadaşlar selam. 27 haftalık hamileyim.Ben bundan 15 gün önce griptim öksürük çok fazlaydı geçmedi de uzun süre o sıralarda öksürürken karnımın sol tarafı arkaya doğru olan bölge kaburganin tam bittiği boşluğun olduğu yer de bir acı oluyordu hafif öksürürken sonra öksürüğüm bitti o geçmedi. Öksürük biteli 5 6 gün oldu dün akşam yine ayakta öksürürken birşey ordan çıt dedi koptuğunu hissettim ve sonrasında düzelemedim yürüyemedim nefes alamadım. Şuanda gece hiç acısından uyuyamadım şuanda iki büklüm yürüyorum dönemiyorum biyere oturup kalkıp öksürüp hapşuramıyorum gülemiyorum bile canım öyle yanıyor. Doktora gitsem röntgene giremiyorum ilaç verse kullanamıyorum. Çok kötüyüm başına böyle birşey gelen oldu mu? Kas yırtılması gibi bişey olduğunu düşünüyorum yardımcı olur musunuz?