Bebegim 37 günlük sanirim reflusu var her emme sonrası kusuyor boğulur gibi butun emdiginj çıkarıyor emerken boğuluyor emmek istemiyor bu yüzden burnundan bile sut geliyor doktor maflor diye bir ilac verdi 5 gundur kullaniyorum ama bir faydası oldugunu dusunmuyorum bebeklerinde reflü olanlar nasil bir tedavi uyguladi doktorunuz yardimci olur musunuz cok üzülüyorum ememiyor cocugum