Ben çok ufak hissediyorum 17+4 genel olarak herkesin farklı olabiliyor kimi ilk aylar çok zorluk çekiyor kimi sonuna kadar benim ilk üç ay biseyim yoktu sonra mide bulantısı mi desen baş ağrısını enfeksiyon mu bir sürü ilaç içiyorum mala döndüm resmen😂