Gizemyldz-1997 bana çatı muayenesinde çatın dar, boyun kısa, acıya dayanıksızsın dediler özetle normal doğurma dediler.
Ben ne yaptım? İlk bebeğimi iki saatte ikincisini bir saatte çok kolay bir şekilde normal doğum ile doğurdum. Lütfen bedeninize güvenin, ciddi bir sağlık sorunu yoksa her kadın normal doğurabilir. Rahat olun, pozitif olun doğurursunuz tabiki.