minnakbebem e hiç sütü olmayan ya da az olan anneler doğumdan itibaren veriyorlar. Sizinki yaşına girmiş olacak neredeyse. Neden olmasın?
Varsa tabi ki anne sütü ama imkan yoksa da mama vermek gerekiyor, zehir değil ki sonuçta. 1 yıla yakın emzirmiş olacaksınız, gerisini de ek gıda ve mamayla halledersiniz.