denizalismom Edos1212 bende 33 haftalığım. Çalıştığım için hafta sonu yavaş yavaş yapmaya başladım. Bence başlayın som haftalar da ağırlaşınca yapamıyor insan
denizalismom Edos1212 bende 33 haftalığım. Çalıştığım için hafta sonu yavaş yavaş yapmaya başladım. Bence başlayın som haftalar da ağırlaşınca yapamıyor insan
Esra_4774 Edos1212 Ben 30+3 haftalık oldum. Normal günlük işlerimi yapıyorum ama genele henüz başlamadım erken gibi geliyor 10 hafta kadar süre var daha çünkü 🥰
Sehermahsum7321 Edos1212 valla ben haftada bir yapıyorum 3 yaşında bir oğlum var ev her zaman berbat 😅
Yenianne7 Edos1212 Dolap içlerini çok ağırlaşmadan yaptım bitirdim çok şükür. Benim için işin çoğunluğu bitti demektir bu. Şimdi 35 haftalık olduk haftaya annem gelecek inşallah birkaç güne perdeler camlar yaparız çabuk biter zaten