Benim 4 Şubat bat. Sarı akıntım gelmeye başladı arada karnımda ağrıyor galiba bu ayda olmadı benim 😐 psikoloji çok önemli onu anladım. Ben kendimi bildim bileli adete yakın göğüs ağrısı çekmem 6 aydır çocuk düşünüyorum 10 gün önceden göğüs ağrısı çekmeye başladım her seferinde galiba bu sefer tuttu dedim ama bu ay yine olmadı sanırım. Psikolojim sayesinde 6 aydır reglden önce göğüs ağrısı çekiyorum şaka gibi bir durum 😐