Sofiaa Evet bende adliyenin yanında dilekçe yazan kişiler var onlara yazdırdım sonra dilekçeyi işleme koydurdum, sonra evime tebligat geldi, mahkeme günü belirlendi,mahkemeye gittim,hakim dilekçemde yazanları okuyup ,istediğim ismi söyleyip karar verilmiştir dedi, 2dk sürmedi bile. Dilekçeyi kendiniz de yazabilirsiniz sorun olmaz,ama onlar daha kurumsal yazıyor