Ağrısı ayrı dertti ameliyat sonrası ayrı. Ben bır bucuk yıl önce ameliyat olmuştum ama şuan karnım büyüdüğü için laparoskopide açılan minik dikişler içten gerilmiş ve bıçak kesiği gibi ağrı yapıyor . Şişkinlik ve sanki ameliyat olmamışcasına yaşadığım sırt ağrısı da eklenince çekilmez hal aldı maalesef 😔