Hazalaskin Melis-s bebeğim erkek olsaydı Aslan olacaktı bekarken karar vermiştik 🤣 kıvanç aşkım la alakası yok 🤣
Kerimedemir Nasuh Alp koyuyoruz biz kayınbabamin ismi tabi😅😅kayinbabminki olmasaydı ensar koymak istiyordum
Melis-s Bizde Atlas koymayı düşündük ama durdukça söylemesi bi kaba gibi gelmeye başladı çok kararsızım