Melisa8 ben 6. Ve 12. Haftamda yaşadım aynısını ilki hemen geçti doktor progestan başlamıştı öyle geçti sonrasında 12. Haftada tekrar oldu bu sefer kahverengi leke kanamaya çevirdi acile gtmistik pruloton iğne yaptılar bir haftada iki kere vuruldum iğneyi çok şükür geçti sonra bı daha olmadi..