La_sumom Merhabalar vajinal ultrason çekindim 7 cm kist var dedi doktor doğum kontrol hapı eritir dediler bunu yaşayan var mı hapı bırakınca hamile kalabilir miyim zararı var mı doğurganlığa
Ayse1-1 La_sumom öncelikle geçmiş olsun. Polikistik over mi çikolata kisti mi bende.de var çikolata kisti
Aslikryl La_sumom bende 36*23 mm kist vardı sol yumurtalığımda sağ yumurtalığımdada daha minik kistler vardı doğum kontrol hapı kullandım 3 ay ve geçti sol tarafımdaki kist 30 mm düşmüş diğer tarafta hiç kalmamış artık hamile kalabilirsin dedi dokto inşallah kafana takma ☺️
Ceku00 La_sumom sanırım basit kist sizinki benim de vardı 4 cm ilaç kullandım kist kayboldu. iki üç ay sonra korunmayı bırakınca hamile kaldım hemen
Ayse1-1 Kistler hamile kalmayı zorlaştırabilirmiş ama imkansız değil kalmak. İlacın doğurganlığı azaltacağını sanmıyorum bende 6 ay kullandım bıraktım sonra ilacı
Aslikryl Ceku00 denediğiniz ay hamile kaldın mı hemen belirtiler hissettin mi peki vücudunda değişiklikler oldumu ilk ay ☺️😊
Ceku00 Aslikryl hiçbir şey hissetmedim açıkçası pek beklemiyordum ilk aydan olmasını adetim gecikince öğrendim ☺️