Minnakbiri myangelson 11.günden beri yapıyorum ilkinde içini çıkarıp çok zor gürdüm dün içini çıkardım hrmen gördüm bugün de içini açmadan bile belli oluyor içime umut doğdu 🥰 pazar günüb tekrar yaparım 14.gün oluyor iğneden sonraki yinr çıkarsa kan veririm
myangelson Beyzaanr evet 14-17 gün arası gelmesi gerekiyor. Hala gelmezse doktora muayene olunmalı kist vs olmuş mu diye
ssahin22 Minnakbiri Bugün kaçıncı günün canım? Gözüküyor silik çizgi. Benim dün negatifti bugünde cok zor görünen silik çizgi var ama testte bozuk olabilir bilemiyorum
myangelson Minnakbiri Rabbim gönlünüze göre versin 🤲🏻 eğer koyulaşma görüyorsanız pozitif büyük ihtimalle 🦋
Minnakbiri ssahin22 13.günüm gün geçtikçe daha net belli oluyor pazartesi de koyulaşırsa kan vercem inşallah zaten 15.gün olmuş oluyor
Minnakbiri ssahin22 belki birkaç gün sonraki birlikteliğiniz tutmuştur o yüzden geç görünebilir moralinizi bozmayın sadece dua edin inşallah olur 🥰
Minnakbiri myangelson amin hepimizin inşallah çok istiyoruz çok çabaladık Rabbim karşılığını versin 🌺
ssahin22 Minnakbiri Benimde 13. gün en net 11. gündü. Varla yok arası hatta yok diyebilirim. Burdan sonra tekrar belirginleşir mi acaba? Postuma bakabilir misin 2 tane renkli 2 tane siyah beyaz attım testi
Minnakbiri src=“https://mutluresim.com/images/2024/02/02/nSnHQV.jpg” alt=“nSnHQV.jpg” border=“0”></a>](https://)
Minnakbiri Beyzaanr 2 taneydi 18.5 ertesi gün 20 olmuştur diye iğne yaptı 24 saat sonra falan çatladı sanırım su gibi akıntım gelmişti ona yordum
Minnakbiri Beyzaanr valla hiç bilmiyorum salı günü çağırdılar kan için bekliyorum ben de inşalalh sağlıklı sıhhatli evlatlarımız olur.Pcosum normalde doktorum aşılama yap işe yaramaz iğne demişti başka doktora gittim niye yaramasın deneriz dedi