Buraya hamileyim diye yazmayı çok isterdim sevincim kısa sürdü malesef 2 ay önce aşılama olmuştum negatifti sonra ara verdik 2. Aşılama için adetimi beklerken 4 gün gecikme yaşadım testte silik çıktı kan verdim cuma günü 54.92 ydi fakat pazartesi günü önce kahvelik ve sonra kanama gorunce dün hastaneye gittim zaten bebek olsada henuz gozukmezdi biliyorum ama Dr adet görüyor gibisin dedi boyle erken gebeliklerde bu duruma rastlıyoruz dedi kan verdim 50 çıktı yani 3 gunde 4 değer düşmüş böyle olunca kimyasal mi oluyor suan ekstra yapabileceğimiz bisey yok dedi dr da ama ben öyle heveslenmistim ki uzun zaman sonra tedaviyi ara verdiğim ay olması..