Hilalkaan 35+1 de geçen perşembe doğdu ikinci oğlum. Şeker kaynaklı haftası önden gidiyordu özellikle kafası büyük demişti 2 doktor da yatış verildi ağar topar. Spinal oldum kafası büyük olduğundan zor çıktı ve çıkarken su yutmuş küvezde nasipse sabah çıkış için arayacaklar. Zor bir durum doğumu yapıyorsunuz odaya çıkıyorsunuz bebeğiniz yok, herkes emzirirken siz süt sağıyorsunuz. Ama geçecek elbet gönlünüzü ferah tutun bol bol dua edin. Rabbim sağlıcakla çıkartıp evinize götürmeyi nasip etsin