nurbarutcu cinsiyet belli değil. Yani daha başlardasınız. Bu yüzden istediğiniz isimleri hiç kimseye söylemeyin. Eşinizle veya başka biriyle inatlaşmayın. İsim konusu açılınca kararsızım vs diyin. Bunun stresini yapmak için çok erken. Tabiri caizse kulağınızım üstüne yatın🤗