Merryy22 Kızlar 20+1 oldum hala net bişey yok bide ikinci de daha erken hissedilir diyolardı ama bende öyle bişey yok seyirme gibi ara sıra denk gelirsem geliyorum onun haricinde bişey yok. Endişelenmeye başladım artık normal mi bu başına gelen var mı?
Ecekaplan Merryy22 benim de ikinci gebelik ama 17 haftada hissetmeye başladım , doktora sormuştum 20 haftayı geçer belkide hissetmeniz demişti , normal bı durum şuan zaten onları takip edecek kadar bı hareket yoğunluğu yasamiyacaz
Tugce_7 Merryy22 Ben şuan ikinci gebeliğim 14 haftalık olacak minik minik hissediyorum çok belirgin olmamakla beraber. Herkesin iç karnı farklı belki sizinki derinden geliyor küçük olduğu için de hissetmiyorsunuz🙃
Merryy22 En son 1 hafta önce gitmiştim bebekte sağlıklı iyiydi ama hareket neden yok düzgün anlayamadım 20’yi de mi geçmem gerekicek🤷♀️
Glcn2024 Merak etme bak bebeğin sağlıklıymış herkes ikinciyi daha çabuk hissettiğini söylüyor haklısın ama her gebelik bir değil endişelenme biraz daha bekle illa ki hissedeceksin her bebek de bir değil sağlıkla gelsin 🍀