Canım benim bir aydır böyle az az alıyor. 37de 2470 grdı doktor minyon olcak dedi mesela yemekle içmekle hiiç alakası yok dedi ki ben neler yiyorum bir bilsen hiçbiride gitmiyor demekki. Hiç hiç dert etme sağlıklı olsunlar yeter sağlığı iyi diye şükret dua et bence. Bak bende hep stres oluyorum üzülüyorum ama bebekler hemen hissediyor bence bunu