Temmuzmucizesi26 tam ofise gelmişken kızlar neler yazmış bakayım dedim çıkan post 😂 7.40 gibi uyanıyorum artık daha erken kalkamıyorum 8 gibi evden çıkıyorum 8.40-8.50 arası gelmiş bulunuyorum kahvaltı almadır etmedim derken 9 da ofiste oluyorum çift vesayet yapıyorum akşam 6.10 gibi çıkıyorum , masa başı çalışıyorum kemiklerim birbirine geçiyor kuyruk sokumumda inanılmaz bir ağrı üstüne basamıyorum kas sıkışması olabilir oturma simidi aldım aman aman fayda etmyior tabi , beyinen aşırı yoruluyorum yanlış yapmak gibi bi lüksümüz yok sonra biz uğraşıyoruz günlerce gözlerim desen sürekli bir ekrana bağlı bazen çıkıp bi yürüyorum açılmak için son 3 ayım sabredetmeyw çalışıyorum sonra izne çıkmış olacağım