@“melekdgdln”#p31271328geçmiş olsun çok bende öleyim doktora gittim domuz gribi olmuşum anında antibiyotik başlatıllar mecbur 36. Haftadayım böyle bir öksürük yok ama boğuluyorum sanki birde prospan bitkisel öksürük şurubu verdi doktorunza sorun yada gidin ateşim 40 lardan inmiyordu birde klasik limon bal sıcak su ama banamısın demiyor