birkimseee Gmzatgl bebeği gördü mü peki, devlette mi özel mi 6+4 dün gittim doktora bebeği göremedi devlette
pamukpamukoldum Gmzatgl bende 6+3 üm doktora gitcem bendemi duyamıcam acaba😳 Duyarsın önümüzdeki haftada inşlh Hic üzülme Herkes gec duyuyo zaten