3 kere içiliyor diye biliyorum o da şöyle, doktorum normalde 3 kere alabiliyorsun ama sen
sabah aç karnına iki kere bide miden bulandığında gün içerisinde al demişti.( Bu arada unuttum gecemi gündüz mü iciyordum o iki taneyi, hic hatırlayamadım) neticede bi süre günde üç kere kullandım