Lavinia96 Mugemurside1 CRP enfeksiyonu gösteriyor biraz enfeksiyon yüksek çıkmış. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir mi acaba?
susaMom_ Mugemurside1 kreatinin düşük çıkmış yani saçların ve tırnakların normale göre daha yavaş uzuyor diyeyim crp yüksek çıkmış enfeksiyon olduğu görülüyor
Mugemurside1 Lavinia96 idrarda enfeksiyon görünmüyor ama çok fazla idrara çıkıyorum. Katı sarı akıntım var. İdrarda enfeksiyon kesin çıkar diye düşünmüştüm ama çıkmamış. Biraz boğazım ağrıyor
Mugemurside1 susaMom_ crp enfeksiyon ama ilaç verir mi. İdrarda birşey çıkmamış. Aslında idrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyordum. Çok sık idrara çıkıyorum. Ve katı sarı akıntım oluyor. Boğazım da ağrıyor bu ara balgam var. İlaç verir mi ki
susaMom_ Mugemurside1 Antibiyotik vermesi çok olası canım grip vb gibi bir rahatsızlığın var sanırım bol bol su iç idrar yolu enfeksiyonu olsaydı sadece boğaz ağrısı yaşamazsın
susaMom_ Mugemurside1 Enfeksiyonu şikayetinize göre doktor kontrol ederse duruma açıklık getirebilir burdan bir şey söylemek zor geçmiş olsun