Bugün 40 hafta doldu ama hala sancı yok.Alttan muayene etti 1 hafta önce.Cok yurumezsen normal doğum yapamazsin dedi.Hemde birden sancı gelirse açılabilir diyonanlamadim gitti.En alfazla 5 gün fazladan beklerim dedi doktor.pek te memnun değilim ama daha iyi bir doktor bulmak ta zor.Geneldr herkes iyi diyor.cinsiyeti kız.Erkekler geç olur diyorlar fikri olan var mı hanımlar.