Melek_2000 Her kese iyi sabahlar kızlar..40+2 haftalık hamileyim geceden bu yana geçmeyen adet sancım var yaklaşık 1 saatdir 8-10 dka aralığında keskin olmayan sancılar tutub bırakıyo..Nişanım filan gelmedi ama acaba doğum başlaya bilirmi?😶🤭
Melek_2000 Olivia evet ne su ne nişan sadəcə sancı var ve dakika aralığı 4 -5e düşdü..Hayırlısı olsun inşallah teşekkür ederim 🌹
Tatar59 Melek_2000 gidin bence artık doktora. Benim de öyleydi suyumu hastanede patlattılar sadece sancım vardı. Rabbim kolaylık versin inşallah çok kolay olur 🤲