Neclaengin13 23 haftalik gebeyim kizlar aşiri göğsüm ve karnım kaşiniyor özellikle göğsüm cok kaşiniyor dayanamıyorum artık kucuk kücük sivirce ler oldu yara oldu ne yapa bilirim kizlar nasil gecer
glsnsglm Neclaengin13 benim de her yerimde olmuştu özellikle karnım resmen yanık gibi minik minik su toplamış gibiydi ağlıyordum artık kaşınmaktan malesef gebelik kolestazı tanısı konuldu
ParodiMom Hamilelikte kaşıntı genellikle normal karşılanan bir durum ama aşırısı varsa altinda farklı bi neden aramak gerekebilir tedbir amaçlı gidersiniz doktora şimdi ılık bir duş alın kaşınan bölgeleri nemlendirin bakalım geçen inşallah
Neclaengin13 İnşallah mahvetti beni ya acile gittim normal dediler bu perşenbe günü detaylı ultrason gidicem orda doktora söyleyeceğim böyle bir sıkıntım var diye
Tabem Benim gorumcemde olmuştu öyle doktor hamilelikten dolayı dalak büyümesi olmuş demişti bol bol su için ve yürüyün
Rabiss34 Haftadayım 10 gündür kaşınıyorum karaciğer enzimlerine fln baktılar hastaneden şükür bir şey çıkmadı doktor normal dedi ama kaşımaktan mahvoldum kücük sivilceler tarzı olmaya başladı. Doktorum vücudunu kuru bırakma sürekli nemlendir dedi geçmiş olsun
Ebrar042 @Neclaengin13 Şuan bende aynı durumdayım burda bir şey görürüm de faydası olur mu ki diye girdim ama ben vücudum çatlamasın diye pazar günü bıttım özü yağı sürmüştüm ondan dolayı oldum pazardan bu yana geçer mi ki diye bekledim ama maalesef yüzüme de atmaya başladı 🤦🏻♀️
glsnsglm Neclaengin13 bana aciliyetinden dolayı kağıt vermişti direkt git muayene ol diye hem de alt ast ve safra asidiydi sanırım o değerlere bakıldı cildiye sadece krem vermişti
Neclaengin13 Bilmiyorum ama mahvoldum kaşinti dan duş almaktan kolanya sürmekten piktim bir saat geçtikten sonra tekrar kaşiniyor 😢😢😢😢 glsnsglm