MadameNoire spinali bilmiyorum yorum yapamayacağım o konuda. Ben cumartesi günü genel anestezili oldum hiç bir şey görmüyorsun duymuyorsun evet o konuda güzel bir şey. Fakat ben uyandığımda inanılmaz bir boğaz kuruluğu,tahrişi ve uyuşturucu etkisi olmadığı için ağrıları direktmen yaşadım. Spinal de bir kaç saat uyuşuk olduğundan hissetmiyormuşsun. Ama ayağa kalkışım aşırı kolay oldu benim de teyzem ben daha zor kalkmıştım uyuşuk vs kaldığı için ödem tutmuştu bacaklarım demişti bana. Tabii herkeste farklı yaşanıyor olabilir