ulkuerdogann Rabia__q 33+4 Bende aynı duygu içerisindeyim sanki o kadar zaman vakit geçti şimdi geçmiyor gibi
Medos123 Rabia__q bnde 34+1 deyim ikiz bebek bekliyorum. Bnde doğsunlar istiyorum artık son haftalar hiç geçmiyorrr. Bugun doğum için gün alacaz bakalım ne zaman gelecekler
12345bynmerakli Rabia__q Aynıyız ☺️ aşırı heyecanlı ve sabırsızım 🥹 Nasıl bişe kime benziyoor noolcakk 😍
Rabia__q ulkuerdogann gerçekten öyle özlem duygusu bastırdı birde görmek istiyorum nasıl bir şey olucak 🥹
Tatar59 Rabia__q birazcık daha dursunlar bee 🤭 biz de 34+4. Su 36 bı bitsin nasıl rahatlicam anlatamam
Aliefezeyno Tatar59 benimde aynı şekilde bende stres yapıyorum ister istemez 36 olsa bende biraz rahat nefes alacagim
Gokcesbh2021 Medos123 yok haftalık takip edecegiz sancı olmazsa 37 haftayi bekleyeceğiz dedi doktor sizin çift yumurta mı tek yumurta mı
Mucize_1 Rabia__q bende 34+4 haftalık hamileyim kahverengi lekelenme geldi sonrada beyaz akıntının içinde kıl gibi ince bi pembe renkte geliyo doktora gittim nst nomal ağrın sancın olursa gel dedi sizdede var mı böyle
Rabia__q Mucize_1 hayır benim sadece akıntım var ama çok fazla bende bazen okuyorum akıntı şeklinde de oluyor diye nışan için yarın benimde kontrolüm var bakalım ne olacak
Mucize_1 Rabia__q akıntım benim hamileliğin başından beri var ama bu kahverengi akıntı yeni geldi doktorlarda kahverengiden korkmayın kan gelmedikçe diyolan bilmiyorum tedirgin oldum