Kanda hafif pıhtı gördüm dedi doktor. Sınırın çok altında dedi bir dahaki kontrolörde tekrar bakacağız 3 hafta sonra gel dedi. Ben sağ bacak diz altı arka etli kısımda bir iki defe tutulma sanki damar bağlanması gibi hissettim sanırım orada. Yaşayan var mı üzüldüm bayağı ya ağlayacaktım ilerde sezaryen der ya da karnımda pıhtı olur diye korktum