Arelblog Aynı durumu yaşadım canım. 37+2 de doğum yaptım. Pazartesi kontrol günümdü herşey normaldi şu vs. Evde hep iş çamaşırım ıslaktı ama idrar mı kaçırıyorum acaba diye takip ettim. İdrar olsa kokusu olur dedim. Perşembe günü eşim işten gelince doktoruma yazdım kontrole gel dedi. Gittiğim gibi suyun oldugu anlaşıldı ve hemen doğuma alındım. İhmal etme sakın mutlaka kontrole git. Burda çok görmüştüm azar azar suyu geleni ve aklıma takılmıştı. Su illa foş diye gelmez, benimde azar azar geldi.