yeni-annelik canım şubat sonu doğum yapıcam. Kayınpederim hamileliğim boyunca rahatsızdı hastanede geçti çoğu zamanı her gün aradım sordum, bende bekledim kayınvalidem aradın kızım sen nasılsın dedin falan diye ama beklememek gerekiyor. Geçen hafta kayınpederim evdeydi durumu ağırdı etkilenmemek için yanına çıkamadım sonuçta bende karnımda evladımı düşünüyorum, fakat bana nasılsın iyi misin diyen olmadı eşim beni bırakıp gitti geceleri onu bekledim. Bugün vefat etti hamile kadın cenazeye gitmez diye evimde bekledim yanlarına bi gittim kaynanam surat konuşmuyor benimle eşim hala yanlarında bende rahatsızım ve dokuz aylık hamileyim. Yani demem o ki benimde hamileliğim olaylar sonucu beni hep geren şekilde geçti ama şunu iyi anladım ki seni senden başka düşünen yok. Sen bebeğini düşün sadece eşini bile düşünme emin ol. Sen bebeğin için varsın artık, onun en çok sana ihtiyacı var o yüzden sen güzel şeyler düşün evinde otur, aramanı mı bekliyorlar iki günde bir ara iki dk ay ocakta yemek vardı ayy kapı çaldı de kapat en azından kafan rahat olsun bi de onlarla uğraşma sana tavsiyem. Beni eşime şikayet bile ettiler halamı ara , babaanneme gel anneme gidelim tüm hamileliğim boyunca yaşadım bunu ama gitmedim yapmadım da ara de rahatsızım evdeyim uzanıyorum falan günü gecirmeye bak .