MorKelebek54 rumeysaaa- duserse ne olur ki bilmiuorum kiz 😂 sanirim sogum belirtisi bu galiba dimi oyle mi
Beyzab95 rumeysaaa- ☺️ o zaman aşağı inmiştir birde üst kısımda rahatlama hissediliyormuş nefes alma da birde mide yanması geçiyormuş ☺️
Arzuanne Beyzab95 evet sağa yatınca çok çok rahatladım bebiş hareket etmese aşırı rahatım sanki bir kaç kilo fazlalık var sadece
Blackkcat Beyzab95 mide yanması geçmiyor ya ben de geçemedi dün kontrolde bebek kanalda çok aşağıda dedi ama rahatlık hissim hiç yok,hem midem yanıyor hem alttan ağrım var☹️bel ağrısı eklendi bugün de