Merhaba çok acil cevaplarsanız çok sevinirim 34 haftalık ikiz gebeyim bıgün sancım çıktı nst de akşam yoğunlaşınca serum takıldı sancı durdu ama serumdan sonra baş ağrısı oluştu bende saat 11 den beri yoğun şekilde baş ağrım var yan etki olmuş olabilir mi çok kötüyüm ağrıdan