Yalnizanne Sezaryen olacağım için daha az kaldı tabi Allahın izniyle. Sizde durumlar nasıl şafak kaç😚🤍
Albyrkubra Fatma2sre benim de 87 bağcılarda hastane ve doktor öneribilecek varmı fiyatları çok pahalı sezeryanların
Cns62033 yenimama sizinle aynıyız valla gün geçmiyor cok korkuyorum kilo alsın diye çabalıyorum bişey olursa diye
fundamuammer Birmeftuunn malesef öyle zaman hiç geçmiyor, biran önce artık kucağıma almak istiyorum bebeğimi