Meryem410 İkinci kez grip oldum geceleri bogazlarim aciyo öksürük cok oluyor ne yaptınız veya eczaneden ne aldiniz balli zencefil yapiyordum ama gebelik sekeri oldugu icin bal yasak baska bid öneriniz var mi
Adenala Meryem410 Et suyuna sarımsaklı çorba yapıyorum Limon zencefil çayı da iyi geliyor Ihlamur içiyorum Eczanede gebeler için tabletler satılıyor onlardan almıştım
ZeyHus33 Meryem410 aynı durumdaym gribim nefes alamiyorm yatamiyorm oksuruk var hamileym koşa koşa yedimi cikariyorm öksürük yüzüne zor ya valla bir ben dyl 2 çocuğumda küçük onlarda hasta hem onlara hem kendime bakmaya calisiyorm
-rzrnmrt47 Meryem410 acile gittim idrar enfeksiyonu da çıktığı için mecbur antibiyotik kullandım öyle geçti
annelik_4 Meryem410 öncelikle kendini sıcak tut ve sürekli sıcak şeyler tüket mesela ben her öğünde çorba yapardım haricinde meyveye ağırlık verdim şükür 2 gün sürdü gecti
Rabiss34 Ocak başında oldum çok kötüydüm öksürmekten kasılmalarım çıkmıştı resmen. Günde 4 5 bardak mandalina kabuğu suyu içtim rahatlatıyor bir deneyin derim birde koltukaltıma ayaklarımın altına sirkeli mendiller koydum sürekli geçmiş olsun
Lorinnn Geçmiş olsun öncelikle tuzlu su ile gargara yap hün içinde ve yatmadan önce cok iyi gelir ve ilerlemesini önler burnunada cek genzini rahatlatır birde vitamin kullanmanda sakınca yoksa multivitamin al ve terlet kendini bitki çayı içebilirsin
Rabiss34 Meryem410 kabuklarını yıkadım soydum mandalinayı suyu ısıtıp kabukların üstüne döktüm ıhlamur mantığı ile demledim yani. Deneyin faydası oldu bana sizede olur inşallah 🙏 çok sıcak içmeyin demlenene kadae ılınır öyle için çok sıcak şeyler içmekte yararlı değil tam tersi daha çok zararlıymış bilginiz olsun
Meryem410 annelik_4 bende oyle yapmayi düşünüyorum meyve yiyorum zaten sadece corbaya agirlik vermem lazim