bbaby44 ağrı ve sancı çok farklı şeyler. Doğuma yakınmış ztn o yüzdendir canım benimde olurdu o zamanlar. Normal doğum yaptım ilk olduğu için tecrübesiz olunca zor oluyor tabi ki ama şuan 2. Ye hamileyim bunda da normal olsun istiyorum daha çok başındayız 11+1 haftalık ama mesela 2cm açıklık ile 5 hafta gezdim suyum geldiği için ortalığı ayağa kaldırdım hasteney gittim ne sancım var ne bir şey bunda öyle bir şey yapıp da kendimi zora sokmayacagim size tavsiyem suyunuz ya gelsin ya gelmesin farketmez sancılarınız 5 dkya bir düşmeden hastaneye gitmeyin tabi ki hastane evinize ne kadar yakın uzak hesaplama yapın kc dk gidilir ona göre de kendinizi hazırlayın. Annelik kolay değil. Doğurdum bitti dersiniz ama bu sefer de büyütmesi başlar. Ha emekledi ha yürüdü deriz başka şeyler çıkar. Kendinizi kasmayın oluruna bırakın. Duşa girin sakinlesin sanciniz başladığında azalana kadar devam edin hastaneye gidip ikide bir kontrol ediyorlar alttan muayene olarak ikinin bağırmayın demesi kolay tabi ama bunlar olacak şeyler çok normal doğal bagirirsiniz o anlık haliniz ile zaten sancı duracak kesilecek bir şey değil lakin bebek çıktıktan sonra kuş gibi olursunuz bunu sizde dersiniz. Tabi ki en güzeli normal doğum lakin bunun da zorluğu var sezeryan gibi sadece daha çabuk toplarsiniz kendinizi hem size hem bebeğinize faydası olur bunun da. Rabbim hepimize yardım etsin sağlıkla alalım kucağımıza inşallah ❤️