İlk gebeligimde çok yürüyordum her gün mutlaka iki saat yürüyordum ve bana iyi geliyordu ama bu gebeligimde 10 dakika yurusem belim sırtım bacaklarım agriyir 36 haftaligim bugün de biraz yürüdüm annemlere geldim belim öyle bir ağrıyor ki nişan falan daha yok ama bugün bebek hareketlerinide vajinama çok yakın hissediyorum doğum mu yaklaştı acaba çok korkuyorum